tirsdag den 28. september 2010

Waaauw!!

Hejsa! :D

Det er lang tid siden - undskyld!
Lige pt. sidder jeg nede i køkkenet, og er lige blevet færdig med lektierne - DIEE, HOMWORK, DIIIE! Der kom en mand op i vores klasse idag og fortalte om en trafikulykke, som han var ude for da han var 15 år gammel - kan ikke fortælle hvad han sagde, for han fik os til at sværge at vi ikke ville sige noget til de andre klasser på vores skole, og da jeg ved at min veninde Charlotte (som går i min parallelklasse) læser min blog, kan jeg ikke skrive det. Men det var virkelig spændende!! Man tænker over en masse ting og så videre! Det kan virkelig anbefales! Min veninde Thea og jeg var halt paf da vi gik fra de tre timer, hvor han havde holdt sit "foredrag" - og det føles slet ikke som tre skoletimer, mere som 20 minutter eller der omkring - UDEN AT OVERDRIVE! Vil anbefale det til ALLE! :D
Ellers er der ikke sket meget siden sidst.

xoxo
Christina<3.

btw. Thea og jeg skal fremlægge vores biologi projekt i morgen - kryds finger for os! Jeg har meget brug for det!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar