torsdag den 9. september 2010

God, i'm lucky!

Hejsa! :D

UNDSKYLD!! Jeg har ikke blogget lately, men jeg har bare ikke haft tid! Jeg har haft meega travlt med skolen. Det har været sådan; jeg har væltet ud af sengen om morgenen, så har jeg taget tøj og make-up på, så har jeg taget i skolen, så har jeg været der og haft det vildt sjovt med mine venner og veninder, så er jeg kommer hjem, så har jeg lavet lektier, derefter spist, så i bad og så i seng - så jeg har bare ikke haft tid.

Der er ikke sket meget, siden sidst så jeg vil fortælle jer om min dag i dag:
Jeg bliver nogle gange samlet op af min matematik lærer om morgenen, når jeg står og venter på bussen. I morges blev jeg så samlet op af hende, og så kørte jeg med hende i skole. Så kom jeg i skole, og da vi har emneuge i denne uge skal vi ikke være i vores egen klasse, så jeg stillede mig og ventede på min dejlige veninde Thea. Da hun så kom, snakkede vi lidt og så startede vores dag ellers. Da vi fik fri, skulle jeg være lidt sammen med min anden men lige så dejlig veninde Charlotte. Så vi tog hjem til hende, og så begyndte vi at skrive et brev til vores gode ven som er taget på efterskole, og pludselig tog Charlotte sit spejlreflekskamera frem og begyndte at tage billeder af mig. Der blev klikket fra alle vinkler og linsen blev da også stukket op i hovedet på mig et par gange xD men det var nu ellers veldig hyggeligt. Pludselig skulle jeg hjem, så skulle jeg skynde mig i bad, og gøre mig klar og så skulle min mor, min lillesøster og jeg afsted et noget kom sammen i min lillesøsters børnehave - det var ikke fordi det var særlig sjovt, men der var en god kage xD

Alt i alt en hyggelig dag :D Det har været en dag hvor jeg har indset hvor meget jeg egentlig elsker mine venner og veninder! Hvem der betyder noget og hvem der bare er der. Jeg har indset at jeg virkelig er en heldig pige som er omringet af dejlig, elskværdige, fantastike mennesker, hver evige eneste dag!

"Kærester kommer og går, men venner bliver for evigt!"

Værdsæt det du har! Du ved aldrig hvornår du ikke har det mere!

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar