fredag den 27. august 2010

SOORRY!!

Hejsa! :D

UNDSKYLD!!! Jeg har ikke blogget siden i Fredag d. 20 august, men der jeg har bare ikke haft tid og energi - og der har heller ikke været så meget at skrive.

Jeg har indset hvor mange dejlige mennesker, der går på min årgang, på min skole. De er alle sammen så søde! De betyder alle sammen noget for mig - næsten alle i hvert fald xD Der er ikke sket det helt store her på det sidst.. udover at jeg har været i biografen med Charlotte og Thea og se 'Vampires Suck' og den kan IKKE anbefales! Den var ikke særlig sjov - synes jeg! Jeg kan godt lide Twilight filmene, men jeg kan sagtens gøre grin med den/dem, men den var bare ikke sjov! Synes ikke at den er værd at betale penge for! Men udover det var det mega hyggeligt!

Jeg har fundet ud af hvor meget jeg egentlig elsker/holder af alle mine venner og veninder!!<3. Jeg har også fået nogle nye venner, og sådan noget er jo bare skønt!

Håber i har det godt!

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar