tirsdag den 7. december 2010

Day 24

Hejsa!:D

Min dejlige nye, smukke kop!
 'Hvad du har lyst til.' I dag har jeg været i Ikea, og da jeg er total besat af kopper - weird, I know - kan jeg ikke gå forbi, glassene og kopperne uden lige, at kigge og enten plage min mor om at få en, selv købe en, eller blive ved med, at gå og tænke og kigge på den. Så jeg skulle selvfølgelig lige over og kigge på kopperne og jeg fandt en! Det var bare kærlighed ved første blik! Det var faktisk min mor der pegede på den og sagde: "Se der!" og så var jeg bare sådan helt 'guuuud! hvor er den smuk!!' og jeg turde næsten ikke røre ved den. Men så grinte min mor og sagde, at jeg gerne måtte få den og så var jeg bare lykkelig!

Love at first sight!



xoxo
Christina<3.

2 kommentarer:

  1. Den er også super fin! :)
    og tak for kommentaren på min blog,
    -du skrev at du ville være fast læser men jeg tror ikke dit medlemskab gik igennem :)
    xoxox Amanda.
    og super fed blog du har :D

    SvarSlet
  2. Jeg er også bare vildt glad for den :-)
    Så lidt da
    - altså, hos mig der står der godt nok, at jeg er registreret :-)?
    - Tusind tak :-D!!
    xoxo
    Christina

    SvarSlet