fredag den 10. december 2010

Day 25

Hejsa!:D

'Hvad har du i din taske'. Altså jeg har altid sådan en lille taske med mig, som jeg har fået af min mor, fra Glitter. I den er der: min iPod touch, mine nøgler, tre elastikker, et spænde, en neglefil, en pincet, nogle panodiler, nogle benadryl (allergi-piller), øjendråber (da jeg har birkepollen-allergi), creme, nogle piller mod hoste, en lille parfumeprøve på j'adore fra Christian Dior, en lipgloss, gamle biografbilletter fra da jeg var inde og se 'Vampires suck' og 'Harry Potter 7 - del 1', billetter fra da jeg var inde og se Mick Øgendahl - Propaganda og Stand-up i skoven og et stykke papir fra blå mandag, da vi var inde og spille Lasergame - hvor jeg så blev den anden sidste xD Nøjs! Hvor har jeg bare meget l*rt i min taske! Jeg kan da godt forstå, at folk synes det er spændende, at kigge i den - der er da nok, at kigge på xD

xoxo
Christina<3.

2 kommentarer:

  1. Det var godtnok mange ting. Og mange piller! :D Men jeg eeelsker sådan nogle små minder som biografbilletter osv. Min pung er fyldt med halvdelen af det, du har i din taske xD

    SvarSlet
  2. Haha! Ja, mange piller bliver det til, men vil hellere være på den sikre side :-D. Jeg er også den der pige, 'med alle sygdommene' xD Ja! Det er bare skønt! Haha! Det har vi vel alle sammen xD

    SvarSlet