søndag den 19. december 2010

Day 27 & 28

Hejsa!:D


Day 27
'En samling du har'. Jeg samler på mange ting, og smider sjældent noget ud, men jeg har ikke sådan en samling, som mange andre har. Jeg har engang samlet på Diddle-papir, men det er laang tid siden :-)

Day 28 
'Et billede af dig, fra sidste år og nu - hvordan har du ændret dig?'
Her er et billede af mig fra sidste år. Siden da har jeg tabt mig en del - har altid haft lidt af en elevatorvægt. Jeg har fået lavet krøller, farvet hår et par gange eller fire. Og så har jeg også ændret min tøjstil en del. Jeg er glad for min forandring, og er blevet mere glad for mig selv. Livet er skønt! Lev det! Vær lige glad med hvad andre mener om dig, og vær dig selv!
Mig i år 2009.
Mig i år 2010

xoxo Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar