mandag den 8. november 2010

Day 01

Jeg har besluttet mig, for at starte på '30 days blog challenge', som mine to dejlige veninder også er i gang med. 
"Et billede taget af dig for nylig, og 5 tilfældige facts om dig" 
Dårligt billede og dårlig kvalitet - i know ..
1. Jeg eeeelsker mad! Og der er ikke særlig, meget mad som jeg ikke kan lide - af hvad jeg ved af. 
2. Jeg har gået på 3 forskellige folkeskoler.
3. Jeg elsker spillet Icy Tower, og kan spille det i laaang tid! Er total afhængig!
4. Jeg har kun været syd på én gang i mit liv - Tyrkiet (hvis man overhovedet, kan kalde det 'syd på')
5. Jeg er stræber og elsker, at få høje karakter!



2 kommentarer:

  1. Det er faktisk ret nice.(;
    Misunder du kan have sådan noget pandehår. ;))

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Jeg er bare ret træt af det, fordi det er nemlig meget langt så jeg kan knap nok se noget - frisørtid :)

    SvarSlet