onsdag den 10. november 2010

Day 03

Hejsa!:D

I dag, skal jeg skrive hvad har lavet i dag; jeg har været i skole, hvor jeg har lavet projekt med Thea og Charlotte. Jeg har også snakket og fjollet rundt med min veninde Michelle, og snakket med to drenge fra min årgang. Min veninde Michelle og jeg, skulle ned i Super Best. Jeg fandt en Cocio, som jeg gerne ville have, og Michelle fandt det hun skulle have. Da vi så kom hen til kassen og skulle betale - havde vi ikke penge nok! Det var SÅÅ pinligt! Så jeg fik ikke min cocio alligevel - det var måske også godt nok, for kakao er, jo ikke lige det sundeste der findes ;) Lige pt. sidder jeg, og laver samfundsfags-aflevering, og derefter skal jeg i gang, med de to stile jeg har for - yaay ..

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar