torsdag den 4. november 2010

Korlejr

Hejsa!:D

I morgen tager jeg på korlejr, med verdens dejligste piger! Vi skal være der fra fredag til søndag - det bliver så hyggeligt! Det var det i hvert fald sidste gang ;) Jeg har lige fundet ud af, at den pige, som jeg snakker mest med, når vi sidder og skal øve vores sange, ikke skal med :'(! Men min virkelig dejlige veninde, Charlotte, skal med, og hun er nok den vigtigste :D! Jeg glæder mig virkelig meget, til at tilbringe hele min weekend med en masse skønne piger og en masse dejlige julesang - og ikke mindst en masse hygge!!

xoxo
Christina<3.

2 kommentarer:

  1. Hej frøken, tak for din søde kommentar på min blog - og selvfølgelig også fordi du har valgt at følge mig på prikkelangstrompe.com.

    Jeg synes du bør vide, at du virkelig ser sød, varm og indbydende venlig ud. Fin lille hule du har lavet dig her på din blog. Jeg er nu officielt også blandt dine faste læsere herfra og fremover.

    Dejlig aften til dig - masser af hygge!

    Varmest, prikke langstrompe
    http://www.prikkelangstrompe.com/

    SvarSlet
  2. Mange tusind tak! Hvor er du bare sød :D!!
    Det er jeg meget glad for :)!

    SvarSlet