fredag den 12. november 2010

Day 05

Hejsa!:D

"En hjemmeside du bruger jævnligt" - det er helt klart FACEBOOK! Jeg er total afhængig! Jeg SKAL helst på facebook, HVER dag - jeg vil helst IKKE undvære at komme på. Jeg skal ind og se om der er nogen der har kommenteret noget, eller om der er nogen der har slået noget op på min væg, osv. Jeg er også selv ret aktiv på facebook, og kommenterer meget osv. Det er en genial opfindelse! Jeg ELSKER den mand/kvinde der har opfundet facebook! Haha! Jeg lyder som en total narkoman xD!

xoxo
Christina<3.

4 kommentarer:

  1. Hehe, må nu gi' dig ret, facebook er fantastisk!
    /Maria.
    http://hittehonesverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Haha! Ja! Det er det i hvert fald!
    Er glad for, at der er nogen der er enig med mig :-)

    SvarSlet
  3. Hehe, det kan du tro! *SS*
    Go' weekend!
    Knus herfra!

    SvarSlet