tirsdag den 30. november 2010

Day 18

Hejsa!:D


'Den sidste film du så'. Lige pt. ligger jeg i min seng og er syg. Min mor siger, at det er noget influenza.. Når jeg er syg, står mit fjernsyn tændt, hele tiden - også om natten. I nat vågnede jeg klokken lidt i fire og kunne ikke rigtig falde i søvn igen, så jeg kiggede lige hvad der var i fjernsynet. På Kanal 5 var der er film der hed 'The Island'. En vildt god film med Ewan McGregor og Scarlett Johansson i hovedrollerne. Filmen handler kort og godt om, hvordan genteknologi måske vil blive udnyttet i fremtiden. Det er en vildt god film! Og hvis du falder over den i blockbuster eller den er i fjernsynet, så synes jeg altså, du skal give dig tid til at se den! Den varer 127 minutter, så den er lidt lang - men den er helt sikkert tiden værd! Virkelig en god film! Jeg fortryder i hvert fald ikke, at jeg vågnede klokken fire :-).




Håber at i alle sammen, har det bare en smule bedre end mig :-).
xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar