søndag den 14. november 2010

Day 07

Hejsa!:D

I dag skal jeg vise jer et billede af mig og min nærmeste ven - altså jeg har utrolig mange nære venner, og veninder som jeg altid kan regne med og jeg ved at jeg ALTID kan komme til dem, hvis der er noget galt. Og det elsker jeg dem alle for! Jeg ved ikke hvem der er min nærmeste ven, men min aller aller aller bedste ven er Patrick! Han er sjov, sød og bare en skøn dreng! Vi kan fortælle hinanden ALT! Han er som en bror for mig<3. Jeg har desværre, ikke et billede af mig og ham sammen, så i får lige et hvor Thea - også en af mine helt klart nærmeste & bedste venner! Hun er en fantastisk pige! Hende og jeg, har det altid sjovt, og har for det meste noget at grine over - og hvis der ikke lige er noget, så finder vi bare på noget! Hun er den smukkeste veninde jeg har!! (ikke for at disse mine andre veninder). Jeg elsker hende! Og Nicolai - han er også en nær og god ven.
Bagved: Nicolai. Foran (fra venstre): Patrick - ma' best friend! Thea og mig<3
Jeg har også en anden meget nær veninde, nemlig Charlotte! Hende og jeg, har været i gennem, mange ting - vi har haft mange op - og nedture, men vi holder sammen! Hun er den af mine veninder der har den fedeste stil, og hun hjælper mig, hvis jeg ikke ved hvad jeg skal tage på. Hun har dejlig humor og jeg elsker at fjolle rundt med hende!
Dette billede beskriver vores venskab, så godt ;) ..
Der er også Michell og Natashia! Michell har jeg kendt i snart 9 år - og vi har ALDRIG været uvenner :O! Jeg ved at hun er der for mig - både dag og nat! Og jeg er der også for hende! Vi bor cirka 15-20 km fra hinanden og går ikke længere på samme skole - så vi savner hinanden i hverdagen, så vi er sammen så tit vi kan. Helst hver weekend :D! Natashia er Michells bedste veninde - jeg lærte hende, at kende i gennem, Michell og mødte hende første gang, til en 'fest'. Hun er kommet til at betyde utrolig meget for mig, på utrolig kort tid! Hun har den fedeste humor og hun er bare en skønno pige!
Dejlige tøser!!
Så er der også min støtte - Michelle! Hun er en virkelig dejlig pige, med en skøn humor og et smukt indre og ydre! Hun er en fantastisk pige og jeg elsker at fjolle med hende!
Michelle og jeg<3
Og så er der jo også lige, Kristoffer og Jakob! De er nogle fantastiske dreng! De har fed humor, de er søde og så er de nogle skønne drenge! 

- JEG ELSKER JER ALLE SAMMEN MEGA, TOTAL OVERDREVET HØJT!! I er smilet på mine læber! I er grunden til, jeg står op om morgnen! I er i mit hjerte - hver og én! I er .. MIT LIV!!<3

..undskyld, for det lange indlæg, men skulle jo lige have dem alle sammen med ;) 

xoxo
Christina<3.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar