lørdag den 14. august 2010

19 års, Stevie Wonder og Three Days Grace ?

Hejsa!:D

Idag har jeg været til 19 års fødselsdag, ved min "søster". Når jeg skriver "søster", er det fordi hun ikke er min biologiske søster, vores forældre har været kærester engang, det er de så ikke mere, men jeg betragter hende stadig som en søster - it's complicated xD Det var hyggeligt nok at være til fødselsdag, vi fik boller og varm kakao med flædeskum, samt kage - uuhm! godt for min slankekur xD
Jeg føler lidt at jeg har fået en sang med min veninde Michell, nemlig, Stevie Wonder - That's what friends are for, så den hører jeg lidt, men jeg høre også en anden sang, i en helt anden genere. Det er Three Days Grace - Riot, som handler om at man skal lave oprør og sådan noget. Sangene passer meget godt på mit humør lige for tiden xD Det svinger nemlig heelt vildt! Det ene øjeblik kan jeg sidde og grine helt vildt, og det andet kan jeg sidde og tudebrøle - over ingenting!! Weeirdo! Jeg har fået nogle meega fede futsko fra Holland idag! De er lidt specielle .. nogen ville nok kalde dem grimme. Men jeg synes at de er fede og meega behagelige at have på!
Uff, jeg glæder mig til i morgen!! Det bliver såå godt!xD

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar