onsdag den 11. august 2010

Slankekur og 8.b

Hejsa!

Idag startede skolen igen - i hvert fald for mit vedkommende. Som sagt skulle vi jo have nye klasser, og dem skulle vi så prøve for aller første gang idag. Det er virkelig en god klasse jeg er kommet i! Den er jeg meget glad for. Jeg kom i klasse med min bedste ven, Patrick, og det er jeg utrolig glad for! Jeg havde ikke set ham heele ferien, så det var dejligt endelig at se ham igen. Jeg kom også i klasse med en af mine bedste veninder, Thea, og det er jeg også rigtig glad for! Vi havde en rigtig hyggelig dag! Før jeg gik på Klarup skole, gik jeg på Tofthøjskolen, i Storvorde, hvor jeg gik i klasse med en som hedder Nicolai, og idag startede han på Klarup skole, så nu skal jeg igen gå i klasse med ham :D. Vi fik også lektier for, men det var ikke såå slemt igen. Jeg synes at det er vildt dejligt, endelig at starte i skole igen - at få noget indhold i hverdagen igen. 

Jeg vil prøve at tabe mig, for jeg synes at jeg er blev lidt rund igen. Jeg ææælsker mad! Jeg er en meget mad-glad pige, så det er lidt svært for mig. Men jeg vil gøre mit bedste. Jeg vil være mere aktiv, så jeg vil ikke sidde så meget foran computeren og fjernsynet mere. Så jeg håber at det kommer til at lykkedes for mig :D.

xoxo 
Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar