mandag den 16. august 2010

The night!

Hejsa!! :D

Jaa! Igår var det Propaganda tid! Det var såå fedt! Jeg gjorde mig klar til at jeg belv hentet, og så fik jeg en besked om at jeg snart ville blive hentet, så jeg begyndte at gå op ad vejen, og så kørte vi ellers ind til Skovdalen. Da vi kom ind til Skovdalen, stillede vi os i køen, og ventede på min veninde Michell. Så gik der omkring 10 minutter, og så kom hun, så gik der cirka 3 minutter og så skulle vi ind. Vi fandt nogle pladser, vi valgte at sætte os nede bag ved ude i venstre side. Vi sad og snakkede lidt og havde det sjovt, så var der opvarmning, det var en eller anden ny kommende stjerne fra nordjylland som jeg virkelig ikke kan huske hvad hed xD Vi lyttede ikke rigtig til hvad han sang, vi sad bare og fjollede. Så kom der en DJ på scenen, som spillede nogle sange - og SÅ! Kom bette Mick Øgendahl på scenen! Jeg blev lidt forskrækket da jeg så ham, for han havde meget længere hår end han plejer, så det så slet ikke ud til at være ham, men da det gik op for mig at det var ham klappede jeg helt vildt xD og så gik han ellers igang! og det var meega sjovt! Virkelig en god oplevelse, og alle pengene værd! Så begyndte der at regne så vi blev lidt våde, men det var ikke særlig meget. Han optrådte i halvanden time - nonstop uden pause. Da det var færdigt ringede jeg til min mor så hun kunne komme og hente mig og Patrick. Vi gik over til Kennedy Arkaden og så stod vi der og fjollede lidt, og så kom hun pludselig. Da vi så skulle sætte Patrick af, gik jeg med ud af bilen for at sige farvel og give ham et kram. Vi havde aftalt at vi næste år skulle i biografen eller ud og se standup for, næste år har vi nemlig kendt hinanden i 4 år. Så da jeg havde giver ham en krammer sagde han: "Så er der jo kraftedme gået 4 år!" og så grinte jeg lidt af det. Så gik turen ellers hjem ad. Det var virkelig en dejlig aften, i selvskab med dejlige mennesker! Det vil jeg gerne gøre igen !

Håber i alle sammen har det godt :D

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar