torsdag den 19. august 2010

UUUNDKYLD!!

Hejsa !! :D

Til at starte med vil jeg meget gerne sige undskyld, for at jeg ikke har blogget siden i mandags. Jeg har fået meget skæld ud af min veninde Thea, så jeg tænkte at jeg hellere måtte skrive noget xD

Idag fik vi en time tidligere fri. Jeg skulle til kor klokken 15 og vi fik fri klokken 13.40 så det kunne ikke svare sig, at tage hjem, da jeg bor i Storvorde, og går i skole i Klarup. Så jeg blev oppe på skolen, sammen med min veninde Charlotte, det var enig meningen at jeg ville lave lektier i ventetiden, men det blev ikke til så mange lektier, det blev til lidt mere gossip og hyggesnak :D
Så skulle vi jo til kor, og det var meeega hyggeligt !! Det er virkelig hyggeligt, for de er alle sammen sådan nogle søde piger :D Selvom de driller mig !! xD Så jeg kom først hjem omkring klokken 18 idag, så det var en laang dag.

Lige nu sidder jeg og hører Katy Perry - Teenage Dream, og vil til at pakke min taske min taske til i morgen - 7 timer venter forude xD

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar