torsdag den 12. august 2010

Samarbejde og nye pladser.

Heejsa!:D

Idag var det anden dag i 8.b, og hold nu kæft! Det bliver jo bare bedre! Jeg elsker virkelig den klasse. Vi fik nye pladser idag! Yaay! Fik virkelig en god plads! Men jeg vil nu hellere have min veninde Thea's plads xD Jeg sidder ved siden af Thea og en der hedder Mathias, og ved siden af Thea sidder min aller bedste ven Patrick! Så jeg har virkelig en god plads. Vi skulle lave sådan nogle samarbejdes øvelser, hvor man ved den ene skulle igennem sådan en hullahopring som var et okay stykke over jorden, så højt oppe at man ikke kunne gå i gennem den, nej nej, man skulle bæres igennem, og nu er jeg ikke lige den letteste, så det var jeg ikke helt tryg ved - men jeg kom da næsten igennem, men oven på hullahopringen stop der et plastikglas, med vand i, og lige da det var min tur, kom der selvfølgelig meget i, så det der glas væltede selvfølgelig ned over mig, så to af de tre drenge der løftede min overkrop slap bare, for de ville ikke være våde, så der var kun én der holdte mig, og så lå han mig forsigtigt på jorden, lige oven på sådan en pløk- det gjorde s*tme ondt! men det var nu meget sjovt. Jeg elsker virkelig den klasse jeg er kommet i, for de er alle sammen så søde og sjove!:D Im loovin' it!<3.

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar