fredag den 13. august 2010

Heejsa!:D

Idag har jeg sørme også været i skole - SURPRISE!! Men det gær mig sgu ikke så meget, for jeg kan godt lide det. Altså at være sammen med sine venner og veninder, ikke alt det der med timer og lektier i laaaange baner! Det kunne jeg sørme godt undvære xD Jeg går meget sammen med en mine veninder Thea, min aller bedste ven Patrick og en af mine venner Nicolai. Vi er et "crew" som min veninde Michelle sagde til mig idag xD Det er sgu meget hyggeligt! Jeg er jo skilsmisse-barn, så hver anden weekend skal jeg hjem til min far, og det skulle jeg så idag. Vi tog en tur i Shoppen, så en tur i Biltema (jubii - NOT!) og så en hurtig tur i Ikea! Derefter tog vi hjem, til min fars eks-kæreste og så spiste vi der. Nu sidder jeg på mit lidt barnlige værelse hjemme hos min far, og glæder mig maks til på søndag - Mick Øgendahl og hygge sammen med Michell og Patrick! Det bliver såå godt! Inde i mit hoved kørere sangen fra Crime Riders - Breaking the law, breaking the law .. dududu! and so on!xD "Crime fucking riders!" I'm lovin' it!! Jeg vil vildt gerne ind at se Jackass 3 - I 3D!! Woop'woop!xD

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar