tirsdag den 10. august 2010

First time - almost!






Hey you guys!:D

Det her er første gang jeg blogger - næsten da. Jeg havde lavet en blog, men den gik i spas, så nu har jeg lavet den her blog. Jeg fik inspiration, fra min veninde Charlotte (http://charlotteheartfashion.blogspot.com/), som var begyndt at blogge, og det synes jeg da egentlig var meget sjovt, så jeg bestemte mig for at oprette denne. Her er lige lidt om mig selv; jeg er en pige på 14 år, jeg går på Klarup skole, som ligger lidt udenfor Aalborg. Jeg går også til skolekor, og det er jeg rigtig glad for(: Jeg har mange nære venner, og jeg elsker dem alle utrolig højt! Jeg har en mor og en far, som alle jo har, men mine forældre er skilt. Jeg bor sammen med min mor, som er gift. Sammen med sin mand har min mor fået en lille pige, så jeg har også en lille søster, og min papfar, har 2 sønner som begge er ældre end mig, den ene er dog kun 6 uger ældre end mig. Jeg er hos min far hver anden weekend, og han bor alene. Jeg kan rigtig godt lide comedy, og her d. 15 august skal jeg ind og se Mick Øgendahls show - Propaganda, sammen med min veninde Michell og min bedste ven Patrick, jeg glæder mig mosnter meget!!:D I morgen skal jeg starte i 8. klasse, og det glæder jeg mig til, og det er også lidt noget specialt, fordi før sommerferien, var min klasse meget lille vi var kun 14 elever, og det er jo for lidt. Jeg gik i 7.a, og der var også en b og en c klasse, men nu er de tre klasser blevet rystet sammen og delt ud i 2 helt nye klasser. Vi fik lov til at ønske tre som vi gerne ville gå i klasse med, og alle dem jeg ønskede kom jeg i klasse med, så det er bare skøønt!:D Jeg glæder mig rigtig meget!:D

xoxo
Christina <3. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar