lørdag den 23. oktober 2010

AWFUL! & laaaangt indlæg!

Hejsa!:D

Jeg har det forfærdeligt!! Jeg har ikke blogget i en hél uge!!:O (ved godt at jeg ikke har så mange faste læsere, men håber at der kommer flere).
Jeg har haft efterårsferie og det har bare været skøønt! Jeg har virkelig udnyttet det, at have ferie! Fra søndag til onsdag lavede jeg ikke en dyt - eller tirsdag gjorde jeg rent på mit værelse (det skal lige siges at det skal gøres ret grundigt, fordi jeg har noget allergi og vi er ikke helt 100 % sikker på hvad det er jeg er allergisk over for og så er jeg sådan liiiige på grænsen til at have astma), og onsdag støvsugede jeg i hele huset og jeg var udenfor husets fire vægge i cirka et kvarter, fordi jeg skulle ud og gå med min hund, men ellers var jeg heller ikke udenfor huset fire vægge fra søndag til onsdag. Min computer blev rigtig underlig og gik vel lidt i stykker onsdag, og så gik jeg i panik! Det eneste jeg kunne gøre var at gå på MSN, Skype og åbne billeder og ligende - jeg kunne heller ikke åbne nettet, så jeg skulle bare finde en der kunne lave den så hurtigt som muligt! Jeg er så heldig og have en rigtig dejlig onkel, som bare kan det der med computer så jeg fandt hurtigt hans nummer og ringede ham op - han skulle heldigvis ikke noget torsdag, så han ville komme og hente mig, når han havde fået fri og så skulle jeg med hjem til ham og min faster så han kunne lave den. Jeg endte med at sove der oppe - det var godt jeg gjorde det, for det han satte den til at gøre tog heeeele natten!:O Vi skulle tidligt op om fredagen, fordi vi skulle køre min faster på arbejde, og så ville det være åndssvagt/træls for min onkel, hvis han skulle ud og køre cirka den samme vej 2 gange - så jeg skulle op klokken 5.30 :O Klokken 16 tog jeg en bus ned til min dejlige veninde Michell og så var jeg sammen med hende, min anden dejlige veninde Natashia og en helt ny dejlig ven Jan - vi havde det super hyggeligt! Pludselig kom der en anden dejlig veninde - Christinna. Hun tog hjem omkring midnat - vi andre satte os til at se en film. Jan endte med at tage hjem klokken 5, så Michell, Natashia og jeg lagde os først til at sove klokken 5.30 - det var lige 24 timer uden søvn!
Jeg har fået et fedt Plastichic ur af min bonus mor - hun ville ikke have det i rødt og det var for sent og bytte det, så jeg fik det! Jeg æææææælsker det!

Undskyld, for det  laaaange indlæg :$

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar