onsdag den 27. oktober 2010

Nye sko!

Hejsa!:D

Jeg har bare haft en super dag i dag! Jeg har fjollet og pjattet med mine venner og veninder!
Efter skole skulle min mor og jeg, ud for at kigge efter vinterstøvler til mig. Det viste sig så at vi skulle igennem 3 butikker, før vi fandt nogle jeg kunne lide og som ikke var for dyre. Vi var både i Deichmann, PAW SKO, Bilka og så var vi i Føtex og DER fandt vi dem! Jeg fik et par støvler af min mor - de er både varme og pæne, til 175,- og så kunne jeg ikke lade være med at købe et par wedges til 50,- ! 2 nye par sko til 225,- det er ikke dårligt!





Dårlige billeder og rodet værelse - sådan Christina! .. Jeg håber virkelig på et camera i julegave - så kan jeg da tage nogle gode billede ;)

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar