søndag den 17. oktober 2010

Efterårsferie ..

Hejsa! :D

Efterårsferie det er noget vi kan li'! I dag har været en første dag siden i torsdags (hvor jeg fik efterårsferie), hvor jeg kunne slappe af hele dagen, og ikke skulle noget. I torsdags efter skole skulle jeg være sammen med min veninde Charlotte og så klokken 19, skulle vi op til skolen igen, fordi vi skulle til natteløb, hvor vi skulle gå fra vores skole, til en ungdomsklub i storvorde, så skulle vi være der i halvanden time - man kunne lave alt muligt lige fra sidde i en sofa og snakke til at spille fodbold. Så skulle vi så gå tilbage til skolen igen, hvor jeg gik med tre dejlige mennesker. Vi gik og snakkede, så på himlen og stjernerne og pjattede - det var vildt hyggeligt! Vi gik 10 km, den aften. Der var jeg først hjemme omkring klokken 21.30. Fredag skulle jeg hjem til min veninde Michelle, klokken 15 for så skulle mig, Michelle og min Thea, gøre os klar til klassefesten, klokken 18.30, kørte hendes far os til klassefest, og det var en virkelig hyggelig og sjov aften, med verdens bedste klasse! Vi endte med at lege 'Vild med dans'??xD Der var jeg først hjemme klokken cirka 00.30. Lørdag skulle min far holde fødselsdag for 2. gang, og der skulle jeg selvfølgelig også med. Han kom og hentede mig klokken 13.30 og jeg var først hjemme igen omkring klokken 20.30. Jeg har været drænet for energi alle dagene, og det er også grunden til at jeg ikke har blogget .. Så idag skulle jeg ikke noget - jeg fik tilbudt om jeg ville med i svømmehallen, men jeg takkede pænt nej. Så jeg har ikke rigtig lavet noget idag, det har været dejligt :D

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar