søndag den 31. oktober 2010

Rest In Peace ..

Hejsa!:D


I dag har jeg været på kirkegården, for at ligge en blomst på min oldemor's grav. Hun døde for 2 år siden. Hun havde problemer med hendes hjerte. Hun havde fået sat sådan en pacemaker ind, om fredagen - om mandagen døde hun. Jeg husker tydeligt da jeg fik at vide at hun var død. Jeg havde haft en perfekt dag oppe i skolen og jeg var virkelig glad. Da jeg kom hjem satte jeg mig ved min computer. Jeg kunne hører at min mor kom hjem og parkerede bilen i indkørslen - jeg slukkede for min computer, fordi jeg troede at hun skulle ud og handle, for hun havde nemlig ladet motoren stå tændt på bilen. Jeg kom glad ned ad trappen, i det hun kom ind ad døren. Jeg stillede mig, hen foran hende og smilede - jeg kunne godt se at der var noget galt. Hun tog min hånd og sagde "oldemor er død" - i samme sekund knækkede filmen for mig og jeg kunne ikke holde tårerne tilbage! Vi kørte ud i hendes lejlighed, hvor det meste af familien sad. Hele vejen der ud, tænkte jeg på at, sidst jeg så hende fik jeg ikke sagt farvel til hende og det gjorde bare det hele meget værre. Vi sad ude i hendes lejlighed resten af dagen, og snakkede om hende. Jeg fik nogle ting ude fra hendes lejlighed, bl.a. en morgenkåbe og en pude. Morgenkåben, sov jeg med om natten. Jeg lå og krammede den og duftede til den, for den duftede af hende - og det gør den stadig den dag i dag. Jeg græd mig selv i søvn, de næste 14 dage - eller mere. 


Kristine Christensen 
3.09.1921 - 3.11.2008


xoxo
Christina<3.


btw. jeg er faktisk opkaldt efter min oldemor. Min mor ville have at jeg skulle hedde Kristine efter min oldemor, men hun har altid hadet sit navn, så det ville hun ikke have at jeg skulle hedde, så derfor kom jeg til at hedde Christina - liige lidt kedeligt historie :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar