tirsdag den 26. oktober 2010

Halloween ..

Hejsa!:D

Jeg er blevet helt vild med at cykle! Igår cyklede jeg, jo omkring de der 32 km og i dag, har jeg også været ude og cykle - dog ikke så lang en tur, men det blev da til et par, kilometer. Jeg kan virkelig godt lide det, for man slapper sådan af - årh! det er dejligt! Det er bare træls at min damecykel står ude ved min mormor, for det er den jeg bedst kan lide og cykle i skole på og i det hele taget bare cykle langt på. Min mor har fødselsdag i dag, så min mormor, havde inviteret os over til hende, for at spise. Vi fik flæskesteg, med både hvide og brune kartofler, rødkål og selvfølgelig brun sovs! Det var virkelig lækkert og virkelig hyggeligt.
På fredags skal jeg til Halloween fest, oppe på min skole, og vi skal selvfølgelig være klædt ud. Problemet er bare; JEG VED IKKE HVAD JEG SKAL KLÆDE MIG UD SOM!! Hvis i har nogle forslag så sig endelig til - smid en kommentar. Jeg skal virkelig til at finde ud af hvad jeg skal være klædt ud som, eftersom det jo er på fredag ..

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar