mandag den 11. oktober 2010

Lovely!

Hejsa!:D

Idag har været en dejligt dag! I morges besluttede jeg mig for at cykle i skole - det er bare lækkert! Lige pt. sidder jeg og snakker med min dejlige veninde på skype - selvom hun næsten ikke kan hører hvad jeg siger fordi, min mikrofon på computeren, virkelig stinker! Det er vældig hyggeligt.
Hun spurgte mig her for nogle dage siden med hensyn til mit layout, hvorfor der er et billede af Wall street, og jeg svarede meget hurtigt 'fordi jeg synes at det var pænt!' så det er ikke fordi jeg har været der eller noget, bare fordi jeg synes at det er pænt.
I morgen skal jeg i Føtex - muligvis med Kristoffer, hvis jeg kan få lokket ham - og købe en gave til min far som bliver 40 år, på onsdag - tillykke farmand! :D
Jeg er meget lykkelig for tiden! Har bare et dejligt liv, fyldt med dejlige mennesker :D

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar