mandag den 25. oktober 2010

Cirka 32 km ..

Hejsa!:D

Idag har jeg cyklet cirka 32 km!:O Jeg skulle cykle i skole, der er 5 km, da jeg kom op på skolen, skulle vi cykle ud til Kennedy Arkaden i Aalborg, fordi vi skulle ud og se en virkelig spændende dokumentarfilm (NOOT!) der var cirka 10-11 km ud og så tilbage igen - cirka 32 km!
Så jeg er liiidt træt - for ikke at sige MEGET træt .. Da jeg kom hjem, lagde jeg mig i min seng for at se 'Friends' jeg endte med at falde i søvn .. Min mor kom ind til mig klokken tyve minutter over fem, og sagde 'ja! jeg tænkte nok at du lå og sov' og jeg blev vildt forvirret og forskrækket. Jeg troede at jeg havde sovet resten af dagen, og at dagen havde skiftet så der var Tirsdag og at jeg så først var vågnet der - det første jeg tænkte på var at jeg ikke havde været i skole. Gud hvor var det underligt!
Nu vil jeg flade mit hår og pakke skoletasken til i morgen, og så vil jeg smutte i seng (:

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar