lørdag den 30. oktober 2010

Biffen med min dejlige storesøster

Hejsa!:D

I dag har jeg været i biografen med min dejlige storesøster. Jeg havde kun 100 kr. med der ind og billetten kostede 75 kr. - så havde jeg 25 kr. tilbage. Min storesøster havde mange penge med, så hun var bare så 'skal vi lige have noget og spise først?' og jeg kan ikke lide sådan noget, med bare at få ting af hende, så jeg sagde bare at hun jo, ikke skulle bruge alle hendes penge på mig, men hun insisterede, så vi smuttede på Sunset Boulevard, og fik nogle af deres lækre pomfritter - hun betalte. Så gik vi op for, at købe slik - jeg manglede 2 kr. og så kunne jeg købe en mellem cola, som jeg altid plejer at få når jeg er i biografen, så jeg fik 2 kr. af hende. Hun valgte så også at købe en stor popcorn og en pose slik. Hun betalte det hele udover min sodavand - altså lige på nær, de der 2 kr.
Da vi havde set det meste af filmen, satte hun popcornene over til mig og så klodset som jeg er væltet jeg dem selvfølgelig på gulvet. Den væltede selvfølgelig ned, så den vendte på hovedet, så de popcorn der, var bare over hele gulvet lige der hvor vi sad - det skal lige siges at der var cirka halvdelen, tilbage af den store popcorn. Så jeg begyndte, at samle alle popcornene sammen - jeg fik virkelig dårlig samvittighed! Men hun sagde at det var i orden og at det jo bare var popcorn. Det var virkelig hyggeligt og lave noget med min storesøster, for det er ikke så tit jeg ser hende.
Vi så 'Grusomme mig' - den var virkelig god, og den var bare MEGA sød! Og da jeg er et monster tudefjæs, var jeg nødt til tørre øjnene et par gange xD

Håber i har haft en dejlig dag!
xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar