fredag den 1. oktober 2010

'Syg' og stolt!

Hejsa!:D

Åårhh, oppe i skole idag lavede vi næsten ingenting - det var bare skøøønt! I den sidste time, skulle vi have idræt hvor vi skulle have det der hedder en 1-2-3-test (det er sådan noget hvor man løber i 15 sek. så holder man pause i 15 sek., og så derefter løbe igen i 15 sek., og så bliver man ved sådan i 10 minutter), jeg var meget overrasket over mig selv - jeg var/er faktisk ret stolt! Jeg løb i alle 10 minutter, og det plejer jeg ikke at kunne holde til - så jeg har forbedret mig meget! Da jeg kom hjem fra skole satte jeg mig ved computeren, og efter et stykke tid, bestemte jeg mig for at sætte mig til at se 'Carsten Bang - Har satan en fætter', da jeg var ret træt lå jeg mig ned, og efter et kort stykke tid, faldt jeg i søvn - så jeg fik mig en lille 'morfar'.
Lige pt. sidder jeg og keder mig ret meget, så venter på at en af mine gode venner logger på msn, så han kan underholde mig lidt :D

xoxo
Christina<3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar