tirsdag den 5. oktober 2010

Juuuul!

Hejsa!:D

Jeg glæder mig virkelig til det bliver jul! Det bliver lidt en speciel jul for mig. For jeg skal nemlig kun holde juleaften én gang! Jeg ved godt at det lyder lidt underligt, men jeg er skilsmissebarn og er vant til at holde 2 gange jul. Så jeg plejer at holde jul, juleaften altså d. 24 december og den 25. eller 23. december. I år skal jeg være hjemme ved min far juleaften, og vi er altid oppe ved min farmor, så jeg skal op til min farmor juleaften. I år skal jeg så have de julegaver som jeg skal have af min mor og resten af familien på hendes side med op til min farmor. Så kun én gange juleaften til mig i år - det bliver underligt! Jeg ved godt at det er tidligt, og begynde at snakke om jul, men guuud hvor jeg dog glæder mig, for det er såå hyggeligt!!
Jeg cyklede i skole i dag, og tilbage igen, så jeg har cyklet 10 km i dag :P

xoxo
Christina<3.

btw. jeg har haft fysik prøve og dansk diktat i dag - håber det gik godt. Og i morgen får jeg min tysk prøve tilbage - håber på en god karakter - kryds finger :D

2 kommentarer:

  1. Hej Christina! (;
    fin blog du har ;)
    tak for kommentaren på min blog, det ser ikke ud som om du er blevet registreret som læser på min blog så måske du vil prøve igen ;)
    jeg er fast læser på din ;)

    XOXO Sofie

    SvarSlet
  2. Hej Sofie :)
    Taak! Og i lige måde!(:
    Jamen, så prøver jeg da igen (:
    Tusind tak!

    xoxo Christina (:

    SvarSlet